Wednesday 9 May 2012

Bismillah hirrohma nirrahim..dengan nama Allah...

Assalamualaikum....hi...dah lama tak update blog ni...hari ni baru berpeluang luangkan masa untuk upload gambar-gambar craft baru.....yang paling saya suka sekali ialah key-chain baby bootee tu, cute sangat (pendapat saya je)...tak bermaksud puji diri sendiri yeee.   Asalnya saja suka-suka buat untuk birthday anak saya...yeeoo!! anak saya dah 17 o.k.....tiba-tiba dapat idea nak beritahu dia yang dia tu dah besar, tapak kakinya dulu sama size dengan bootee tu...!!!....So, pandai-pandai lah jaga diri, jangan lupa asal-usul, ingat Allah selalu, ikut sunnah Nabi, jaga maruah diri, agama dan keluarga. Semoga dia berjaya di dunia dan akhirat...Ameen. Kepada sesiapa yang berminat@terminat.., boleh lah contact saya ye...InsyaAllah akan ditunaikan hajat you all tu...hehehe :)

No comments:

Post a Comment